Lam Tai Fai College

崔浩然校友、洪晧崴校友、劉慕裳校友和方凱申校友為港隊於「第十三屆全國運動會」奪四獎,蘋果日報率先訪問林大輝校監對校友全運會佳績的感受,林校監表示非常開心,並讚揚校友們堅毅的精神,堪稱年輕人的榜樣。

直至二零一七年八月三十日為止,本校校友於今屆全運會累積獎牌的數目為一銀三銅:崔浩然校友獲男子個人花劍銀牌,洪晧崴校友獲男子個人空手道銅牌,劉慕裳校友獲女子個人空手道銅牌,方凱申校友獲男子個人重劍銅牌。

林大輝中學報喜 四校友全運會奪獎牌

林大輝中學一向積極推動體育發展,又有相應設施畀同學練習,所以唔少本港傑出運動員,都係林大輝中學舊生。而原來喺呢屆全國運動會,至少有四位林大輝中學畢業生攞到獎牌,包括劉慕嫦(空手道銅牌)、洪皓崴(空手道銅牌)、方凱申(重劍銅牌)同崔浩然(花劍銀牌)。

八方問過校監林大輝,佢對舊生攞到傑出成績當然好開心,強調佢哋有今日咁嘅成就,係個人努力同堅毅嘅成果,為咗實現理想同達到目標,不知克服幾咁多困難,絕對係年輕人奮鬥嘅榜樣。大輝相信佢哋未來會有更大成就,希望佢哋喺2018年亞運有更出色表現,再創高峰,為港爭光。 

(Sources : Apple Daily, http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20170830/57149687, 30th Aug 2017)


 ( 點 擊 開 啟 )

 ( 點 擊 開 啟 )

 ( 點 擊 開 啟 )

 ( 點 擊 開 啟 )

( 點 擊 開 啟 )

 ( 點 擊 開 啟 )

 ( 點 擊 開 啟 )